Hibaüzenet

Deprecated function: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` include_once() függvényben (/chroot/home/szepilon/szepilonavendeglo.hu/html/includes/bootstrap.inc 1389 sor).

Teendők webshop készítést követően

Teendők webshop készítést követőenA webshop elkészítése az első lépése az online kereskedelemnek, de számos egyéb teendő is van, melyek nagyban befolyásolják a webáruház sikerét. Ezeket a webshop készítés utáni teendőket fogjuk megvizsgálni közelebbről.

Az egyik legfontosabb teendő a webshop készítést követően a látogatók szerzése. Új webáruház esetén szinte biztos, hogy nem lesz azonnal rengeteg látogató, hanem tenni kell azért, hogy látogatók jöjjenek a webshopodra. Az egyik, amivel feltétlenül foglalkozni kell, a keresőoptimalizálás. A keresőoptimalizálás során azt kell elérni, hogy a Google-ben minél előrébb legyen megtalálható webáruházad, lehetőleg az első oldalon. Ezt persze nem olyan könnyű elérni, sok idő és erőforrás lehet szükséges hozzá, attól függően, hogy milyen területen működik online áruházad.

Nem mindenki teheti meg azt, hogy kivárja, amíg a keresőoptimalizálásnak eredménye lesz, hanem inkább azonnali látogatókat szeretne. Ezt fizetett hirdetésekkel lehet elérni. A fizetett hirdetések azonnaliak, akár pár perc alatt lehet velük látogatókat szerezni. A hátrányuk, hogy minden egyes látogató után fizetni kell, így ha a webshopodra terelt látogatók nem vásárolnak, akkor a hirdetések csak a pénzt viszik.

A látogatószerzés mellett fontos a webshop fejlesztése is, nem szabad ugyanis lemaradni a versenyben a konkurenciához képest.

A fejlesztés és a látogatószerzés mellett közösségi média oldalakkal is foglalkozni kell. A minimum, hogy minden webshopnak jelen kell lennie Facebookon, de az Instagram is egyre nagyobb szerepet játszik a sikeres webáruházak marketingjében.